ArshamArsham، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

Love and sun

Arsham mireh mahd

1392/4/1 10:21
نویسنده : Maman haniyeh
161 بازدید
اشتراک گذاری
Arshamam ye nameh az mahd omadeh bod ke pesaram vase sabtenam e Mahd bayad bere roz 5shanbe raftim sohbat kardim va be ma goftan az avale mahe May ham mitonest biad ja baz bod kholase sohbat kardim gharar shod jomee berim vase form por kardan Va ashnaei ba mahdo morabiat jomee saat 8 bidar shodi sobhane khordim 3taee Raftim ta 12:30onja bodim babaei formaro por kard toham bazi mikardi morabit am Ye khanome sen bala ye tork va 2ta dokhtare javon yeki danmarki yeki ham Hendi kheli az morabiat khosham omad esme morabiye torket javaher hastesh 25sale ke to mahd kar mikoneh va kheli batajrobast khoshbakhtaneh Esmesham zod yad gerefti Kholase kelaseto otagh e ghaza bazi khab ashapazhoneh wc hayat va park Mahd hame jaro didim to har tabaghe ham to ba hame hihi mikardi to to tabegheye zire 3sal hasti Ye kam ham to hayat bazi kardi badam omadim biron hala az 2shambe digeh Rasman miri mahd manam ta ye modat mimondam ta adat koni Aval 10min tanhast mizaram bad 20bad 30hey hamin tori bishtaresh mikonim Ta adat koni arshamam del tanget mosham midonam vali bishtar Be khatere khodete pesaram ham zaban ham ertebat ba bacheha Az tarafi ham khoshhalam ke bazi ba bacheha ro yad migiri va hamin Tor Zaban ro az mahdetam razziam ham kheli tamize ham morabihaye khob ham inke Khodesh park dareh va ehteyaj nist ziad biron az mahd beri Omidvaram khosheh biad az mahdet pesaram Khodaya poshto panahe pesaram bash Doaye man hamishe salamatiye toe hamin khoda khodesh shahede Ke be joz in hichi azash nakhastam Doset daram pesare bahariye man.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Love and sun می باشد